Ještě jsem pořád tady 2019
Viktor Sheen & Renne Dang - Mladí a Opilí
ENGINE"
- 781.135 -
- karburátor sedr 136
- rozdělovač p. Urbi
- svíčky Brisk D17YC
- oil (castrol magnatech 10W-40)
- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem
PŘEDNÍ NÁPRAVA
hřebenové řízení
stabilizátor 19mm p.Svozil
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
závodní okruhové pružiny SpeedPRO
ZADNÍ NÁPRAVA
kyvná náprava
nové silentbloky podélných ramen
pružiny seříznuté o 1 závit
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
PNEU
Michelin energy 165/70 R13
PROVOZNÍ KAPALINY
- chladící směs (G 48 + des. voda)
- brzdová kapalina DOT4
- převodový olej PP80
DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]
NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:
hrozná nuda

tak leštím

Asi se o zimě nudíš co ?

Hezká pracička
-> chalupsky.v: normální dřevěný panílek olepený jakou si černou koženkou, se čtyřmi tlačítky na které si připojíš další spotřebiče, dále kontrola baterie jakmile otočíš klíčkem do první polohy - oranž. OK, červená KO a zelená by se měla rožnout jen v případě špatného ukostření baterie a poslední věc je signalizace brzdění, svítí červeně
Ahoj.Zajímalo by mě víc info o tom panelu pod volantem jak o něm v popisu píšeš ;-)
:D O 5kw navíc,tak ať to dobře jezdí

-> pepanGLS: -> Maťulo: 
-> pepanGLS: teraz o pol metra povyrastol!

-> afro100: no katastrofa :D
-> ŠKODA 120 GLS: +/- hore dole pár otáčok. Ja mám s pneumatikami rozmerovo ako ty pri rovnakej rýchlosti (95) otáčky približne 2700 :D
-> minno: -> afro100: je tam 95km/h ale rovným 3500ot. tam není

3500až3550 při 100km/h
-> minno: 
no, u kila je tam pri tej rychlosti o cca 500 otacok viac :D
-> ŠKODA 120 GLS: Teraz keď vidím tú fotku budíkov, 95 km/h a 3500 ot., spomenul som si, aká hrúza to bola jazdiť so 4q 4,22. Už som si od tých vysokých otáčok pri bežnej cestovacej rýchlosti úplne odvykol.
-> Maťulo: no jasné

-> ŠKODA 120 GLS: ty si ten tvoj bicykel aj zamykas???

(foto 44)

-> minno: no,v té zimě se snad ani neohřál,ne?

-> ŠKODA 120 GLS: to sa ti akurát stihol ohriať motor
